Published on 11.10.2013 | by Міла Марченко

    Конференція Digital Signage UA 2013

    10 жовтня у Києві відбулася друга конференція цифрових медіа та відеореклами в Україні Digital Signage UA 2013.Серед близько двохсот присутніх були представники великих українських рекламних та мережевих агентств, рітейлу, ТРЦ, банків, мереж готелів, ресторанів, кінотеатрів, великі компанії B2C ринку, що надають масові послуги та товари, оператори відеореклами, системні інтегратори. Спікери поділилися досвідом і професійними думками на теми:

    • Можливості проведення нестандартних рекламних проектів на відеобордах та презентація реалізованих кейсів і соціальних акцій.
    • Нова рекламна мережа відео реклами в ресторанах – нові можливості.
    • Як отримувати додатковий дохід від відеореклами у своїй мережі екранів.
    • Аудиторія відео реклами Digital Signage.
    • Платформа Digital Signage для створення ефективних та економічно вигідних рекламних відеомереж.
    • Досвід впровадження Digital Signage в роздрібних мережах і банках.
    • Інтерактивні POS матеріали – цифрові рекламні інновації в ритейлі.
    • Бюджетні професійні панелі з вбудованим плеєром для прискорення повернення інвестицій в проект Digital Signage.
    • Інвестиції в контент – ефективний інструмент.
    • Використання аудіо/відео контенту в своїй мережі Digital Signage без порушення авторських прав.
    • Ресторанний бізнес і Digital Signage.
    • Інтерактивний Digital Signage – ефективний канал комунікації бренду зі споживачем.
    • Яскраві приклади застосування LED-екранів для торгово-розважальних центрів і масових заходів, включаючи музичні фестивалі та концерти.
    • Digital Signage в Росії: тенденції і досвід.
    Учасники заходу отримали максимум практичної інформації і відповіді на всі питання. Наприкінці конференції компанія Hitech Advertisement провела акцію-розіграш 165000 гривень на розміщення реклами переможця на всій мережі їх відеобордів у Києві. На думку найбільших представників ринку реклами, майбутнє Digital Signage – це не тільки екрани, що показують рекламні або інформаційні повідомлення, а й інтерактивні кіоски, віртуальні промоутери, музичне оформлення та багато іншого.
    2

    Переможець акції Олена Галунко, ДП “Готель “Україна”,
    і Тарас Копитько, директор Hitech Advertisement

    Дякуємо усім, хто допомагав в організації цього значимого заходу та всім, хто прийшов! Будемо раді почути пропозиції та відгуки на нашій сторінці в Facebook. До зустрічі на Digital Signage UA 2014! Детальніше – www.digitalsignage.in.ua Організатор – LiveBoard, платформа управління відео на екранах №1 в Україні. Генеральний партнер – компанія Intel, інтелектуальні системи. Генеральний медіапартнер – компанія Hitech Advertisement, оператор відеобордів №1 в Україні.

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: , , ,


    About the Author

    Головний редактор Digital Signage UA Review до серпня 2017



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: