Реклама 104306_digital_500

    Published on 05.09.2013 | by Міла Марченко

    Прозорість — ключ до підвищення ROI в digital-рекламі

    Відповідно до нових досліджень, рекламодавці не впевнені у своїх digital ROI. Також більшість з них отримує недостатньо інформації від своїх агентств і їм потрібно більше прозорості в процесі покупки реклами в інтернеті.

    Звіт «Мінімізація марних витрат і оптимізація ROI в digital-рекламу», зроблений компанією AudienceScience, грунтувався на даних, частково зібраних в ході першого опитування International Media Image, проведеного BSBMedia і The Vision Network. Компанії опитали понад 240 мережевих рекламних агентств і 64 рекламодавця, що працюють в усьому світі.
    Більшість європейських рекламодавців визнають, що digital – це дуже важливо. Але лише деякі з них готові постійно виділяти на цю область певні суми: телебачення і преса раніше претендують на левову частку їхніх маркетингових бюджетів (56%), в той час як на цифрову дисплейну рекламу, наприклад, виділяється 7,5%.

    Однією з причин цього можуть бути проблеми з визначенням ROI. Цілих 40% опитаних заявили, що їм все ще необхідно знайти правильний спосіб підрахунку ROI, а 17% сказали, що відповідальність за це лежить на їх агентствах.

    Але одна третина (35%) опитаних повідомили, що їх дослідження підтвердили хороший ROI від цифрової реклами, і ця група, швидше за все, збігається з 33% тих, хто сказав, що досяг повної прозорості в звітах про розцінки та гонорари агентств і третіх осіб, задіяних у кампаніях.

    Більшість же рекламодавців (63%) зізналися, що взагалі не отримують ніякої інформації або хоча б достатньо докладних звітів від своїх агентств.

    Якщо говорити про розцінки, то дослідження показало, що рекламодавці недооцінюють витрати, пов’язані з різними грошовими зборами і покупкою реклами. Широко доступні дані показують, що розцінки можуть досягати 40% з кожного постачальника, тоді як рекламодавці вважають, що вони будуть менше 10% від їх рекламного бюджету і бюджету, виробленого на оплату постачальників реклами. Ще одна третина опитаних думає, що ця сума становить від 10% до 25% від їх бюджетів.

    Першим рішенням цієї проблеми повинна стати повна прозорість – 40% рекламодавців сказали, що це найбільш ефективний спосіб керувати витратами на цифрову рекламу. 25% опитаних вимагається якийсь інструментарій, що надає їм більш точний контроль над розміщенням реклами.

    Однак тривожна інформація для агентств полягає в тому, що 27% рекламодавців вважають, що кращим способом керування витратами стане повний перехід контролю за всіма витратами з рук агентств в руки самих рекламодавців.

    Керуючий директор AudienceScience в ЄС і Тихоокеанському регіоні Марк Конноллі зазначив, що цифрова реклама розвивається непросто, що створює складнощі для рекламодавців у плануванні більшої частини бюджету, що виділяється на неї.

    «Позбутися непотрібних затрат і досягти підтвердженого ROI можна тільки шляхом прийняття технологій, що забезпечують можливості контролю і повної прозорості», – говорить він.

    Прозрачность - ключ к повышению ROI в digital-рекламе

    Источник: AdIndex.ru 

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: ,


    About the Author

    Головний редактор Digital Signage UA Review до серпня 2017



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: