Ресторани kitchen_digital_sign

    Published on 18.08.2012 | by Міла Марченко

    Можливості Digital Signage для ресторанного бізнесу

    Кожна людина їсть. Але не багато людей готує щовечора для себе вдома. Багато людей працюють більше, ніж їм хотілося б. Складіть всі факти разом і ви отримаєте імпульс для розвитку ресторанної індустрії.

    В індустрії харчування в США працюють 12.8 мільйонів людей. Це близько 9% всього працюючого населення.

    За останні три десятиліття індустрія харчування стрімко зросла. Американці витрачають на харчування поза домом багато грошей. Наприклад, у 2005 році середній американець витрачав 1054 долара на харчування поза домом. У 2009 році в Америці працювало близько 945 тисяч різних закладів громадського харчування.

    Ресторанний бізнес — один із найпопулярніших і в Україні. Тому логічно, що кожному підприємству громадського харчування хочеться якось виділиться із загальної маси і привернути до себе увагу відвідувачів. Digital Signage може дати кожному підприємству своє обличчя.

    Одне з призначень Digital Signage — виділити ваш заклад із загального числа і показати іншим «хто ви, чим ви займаєтеся», як сказав Майк Жмуда (Mike Zmuda) з NEC Display Solution.

    Будь-який ресторан має меню, яке може змінюватися як за змістом, так і за ціною.

    Як змінити меню швидко особливо коли наплив відвідувачів і немає часу на це?

    Якщо у вас меню відображається на великих моніторах, то ви зможете оперативно вирішувати цю задачу. Digital Signage — це хороший інструмент для просування нової страви або наявного асортименту страв. На екрані моніторів вони виглядають особливо привабливо.

    Digital Signage — це хороший інструмент для просування нової страви.

    Роль Digital Signage в закладах громадського харчування

    Digital Signage служить не тільки для розваги та залучення відвідувачів, але і є важливим елементом загального дизайну закладу.

    Digital Signage є важливим елементом загального дизайну закладу.

    Зазвичай кажуть, що Digital Signage в ресторанному середовищі не новина: вже довгі роки використовуються телевізори, вмонтовані в стіни, підвішені над барною стійкою для показу новин, спорту та інших передач. Спортбари, до речі, часто пишаються великим числом встановлених телевізорів.

    Як завжди, найголовніше — це очікування і залучення відвідувачів, будь то ресторан, кафе, бар або інший заклад. Клієнта треба залучити, створивши йому такий настрій, що б він це запам’ятав і став постійним відвідувачем. У цьому є головне завдання ресторанного Digital Signage – створити сприятливу атмосферу в закладі.

    Головне завдання Digital Signage — створити сприятливу атмосферу в закладі.

    Томас Макфілі (Thomas McFeeley), EK3: «Телевізор з футболом або новинами, що припав пилом, навряд чи наведе відвідувача на думку прийти до вас ще раз».

    Їжа може бути красивою

    Якщо прийти в магазин з продажу електроніки, то часто можна спостерігати, як кілька людей, збившись до купи, стоять роззявивши рота біля телевізорів з високим дозволом. Візуально на якісному моніторі дуже легко збудити апетит у відвідувача, коли він, наприклад, щойно увійшов до ресторану і ще не вирішив обідати йому чи ні у цьому місці.

    Для Digital Signage в громадському харчуванні головне контент (зміст). Трансляція на екранах нових страв, про які відвідувач не знає, спонукає його спробувати їх, на відміну від традиційних текстових рядків в меню.

    Думка опонента: Невже ви думаєте що, що відвідувач шукає або дивиться відеоінформацію на моніторі під час обіду?

    Думка експертів:

    «Digital Signage — дуже важливий інструмент для ресторану. Тільки Digital Signage може спонукати відвідувача замовити нову страву або купити щось з вашого асортименту на відміну від традиційного показу ТВ-програм на моніторах», — Холлі Хіткемп (Holly Heitkamp), Wireless Ronin.

    «Насправді для відвідувача найважливішим є його обід, а не те, що вони тільки й чекають, щоб побачити різну інформацію на моніторах. Але побачивши одного разу які-небудь нові страви або новий вид обслуговування, відвідувач обов’язково запам’ятає це. І в майбутньому він буде це шукати. Поступово він звикне до необхідності Digital Signage і віддаватиме перевагу обідам в тих закладах, де це є», — Браян Лесероукс (Bryan Lesseraux), IDS Menus.

    «Це залежить від концепції закладу. Якщо, наприклад, при відвідуванні QSR (quick service restaurant — заклад швидкого обслуговування) відвідувач завжди очікує яскравого візуального медіаоформлення на відміну від звичайних або європейських ресторанів, де все це вимкнено для клієнта», — Кевін Молл (Kevin Moll), National Food Service Advisors.

    Які основні місця та напрямки потрібно використовувати для Digital Signage в ресторанах?

    «Місце для розміщення Digital Signage вибирається в розрахунку з того, щоб відвідувачі могли легко бачити монітори та інформацію на них, наприклад, у стійок замовлення або в місцях, де відвідувачі обговорюють замовлення. Залежно від розмірів і типів ресторанів, чи то fast-food, чи то звичайний ресторан, вибираються розміри і кількість моніторів», — Браян Лесероукс (Bryan Lesseraux), IDS Menus.

    «Діагональ моніторів завжди має бути хороша, не треба економити на цьому», — Кевін Молл (Kevin Moll), National Food Service Advisors.

    «Монітори з меню повинні бути розміщені біля кас, де їх і очікує побачити відвідувач, а монітори з інформацією про пропозиціїресторану потрібно розміщувати біля входів», — Грег Періл (Greg Perrill), Wand Corp.

    Вигода для відвідувачів від Digital Signage

    Digital Signage в ресторанах займає дуже важливе місце. Це сучасне рішення, яке покращує життя і роботу кожного на підприємстві. Digital Signage дуже ефективна для організації зони входу в ресторан. Поки відвідувач чекає, він може на екранах моніторів вивчати меню, інформацію про ресторан та іншу інформацію, тим самим скорочуючи час очікування обслуговування.

    Для QSR-ів — зазвичай відвідувач вибирає з готових наборів страв надрукованих на папері, для звичайних ресторанів — з меню, але іноді якихось страв немає в асортименті в даний момент.

    Digital Signage майстерно вирішує завдання з інформування відвідувача про реальну наявність страв, про ціни, про знижки і різні промо-акції.

    Інший тип інформації для відвідувачів — це інформація про технології приготування. Відвідувачі повинні знати, що їжа завжди свіжа і дуже якісно приготована.

    Один зі старих шляхів — поєднання кухні і обіднього залу, щоб обідаючі бачили процес приготування, що не зовсім зручно для кухарів. Сьогодні ж існує нове рішення — цифрові вивіски.

    Показуйте на екранах процес приготування страв в заздалегідь відредагованому, більш «апетитному» вигляді.

    Інше завдання ресторану — просувати свій бренд, робити його незабутнім для відвідувачів. На екранах необхідно показувати ролики з веселими усміхненими обличчями дорослих і дітей, що обідають в цьому ресторані. Це запам’ятовується і формує стійкий зв’язок між брендом ресторану і відвідувачем.

    Вигоди для відвідувачів:

    1. Висока проінформованість про страви в меню.
    2. Більш ефективне і швидке замовлення страв.
    3. Інформованість про процес приготування.
    4. Покращення зв’язку між клієнтом і обслуговуючим персоналом, що позитивно позначається на враженні від відвідування ресторану.

    Вигоди від Digital Signage для ресторану

    Якщо відвідувачі перед приходом вже знають, що ресторан використовує сучасні технології Digital Signage, то реальний ефект ресторан отримає від знання клієнтами того, що ресторан використовує передові сучасні технології.

    Головне для ресторану — це репутація.

    Екрани, що показують картинки з емоційно приємним і цікавим змістом, не тільки створюють позитивне почуття в голові відвідувача, а й вселяють думку, що про нього турбуються.

    Digital Signage — потужний засіб для збільшення доходу шляхом використання інтерактивного меню, де не тільки можна зробити замовлення страв, а й побачити ці страви в ефектному вигляді, що дозволяє ресторану уникати нульових замовлень.

    Digital Signage — потужний засіб для збільшення доходу шляхом використання інтерактивного меню.

    Крім створення сприятливої ​​атмосфери і зручності для відвідувачів, Digital Signage може дати додатковий дохід від показу рекламних роликів сторонніх рекламних агентств. Але не потрібно захоплюватися постійним показом реклами — відвідувач все ж таки приходить в ресторан, сподіваючись знайти місце, де він зможе спокійно поїсти і відпочити.

    Вигоди для ресторану:

    1. Збільшення купівельної спроможності як результат поліпшення процесу обслуговування і встановлення дружніх відносин між клієнтом і персоналом.
    2. Зниження штату ресторану, що дозволяє економити на навчанні персоналу.
    3. Підвищення загальної ефективності закладу, як результат — підвищення продажів.
    4. Позитивна думка відвідувача про ресторан.
    5. Реклама в ресторані.

    Настінне меню

    «Настінне меню є дуже важливою частиною будь-якого ресторану», — Дуг Ватсон (Doug Watson), регіональний віце-президент, Mainstreet Menu Systems.

    Довгий час настінне меню являло собою «шкільну дошку» де крейдою писали назви страв, ціни на них та інше. Це рішення здавалося всім простим, доступним і дешевим. В даний час ресторанам, щоб залишатися «на плаву», необхідно створювати особливу атмосферу для відвідувача. Головним місцем для вирішення цього завдання є торгова стійка і настінне меню. Від якості настінного меню багато в чому залежить загальне враження від ресторану.

    Від якості настінного меню залежить загальне враження від ресторану.

    Використання Digital Signage для меню просто знахідка. Великоформатні екрани, розміщені в одну лінію, дозволяють вирішити будь-яке завдання, поставлене власником ресторану:

    • оформлення меню в стилі ресторану;
    • динамічна зміна складу меню;
    • показ страв та іншої інформації, необхідної відвідувачеві.

    Потрібно пам’ятати, що крім внутрішнього настінного меню, важливим інструментом для залучення нових відвідувачів є зовнішнє меню, розміщене біля входу в ресторан, або у вікнах ресторану. Це дозволяє залучити до 50% потенційних відвідувачів, що проїжджають або проходять повз.

    Настінні меню, виконані на LCD екранах, дають можливість реалізації обмеження трансляції контенту (dayparting). Тобто дозволяють вранці показувати меню для сніданку, опівдні — страви для обіду, ввечері — для вечері та інше.

    0_9ddbc_10f03492_orig

    За матеріалами «Гидроэр»

    Головне фото: digitalsignagetoday.com

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: , , , ,


    About the Author

    Головний редактор Digital Signage UA Review до серпня 2017



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: