Готелі 882

    Published on 19.03.2012 | by Міла Марченко

    Digital Signage в готелях

    Хто володіє інформацією, той володіє світом. Готельний бізнес у цьому плані – не виняток. Чим якісніше і оптимальніше збудований інформаційний пул готелю, тим більше у нього шансів донести до гостей переваги свого продукту.

    Мова йде не тільки про зовнішню рекламу, а й про інформаційне поле усередині готелю. Окрім забезпечення комфортного проживання, важливо також дати можливість пожильцю бути в курсі всіх послуг і сервісів готелю.

    І сама готельна галузь, і динаміка її розвитку сьогодні нерозривно пов’язані із застосуванням різних цифрових інформаційних і мультимедійних технологій.

    Уже в самому слові «технологія» (грец. τέχνη – мистецтво, майстерність, вміння; λόγος – думка, причина; методика, спосіб виробництва) міститься розгадка – від майстерності і мистецтва застосування залежить і розвивається думка, методика або спосіб виробництва.

    Найчастіше саме первинна інформація про готель і його послуги, вчасно і правильно доставлена ​​гостю за допомогою сучасних інформаційних технологій і комунікацій, є тією відправною точкою, яка привела його саме в цей готель.

    Digital Signage

    Залучити й утримати увагу гостя – завдання не з легких. Але вона під силу магічного блакитного екрану і цифровим технологіям мультимедіа.

    Якщо театр починається з вішалки, то сучасна концепція побудови інформаційної взаємодії з гостем починається прямо від входу в готель.

    У всіх суспільних зонах готелю – біля стійки розміщення, в лобі, ліфтах, барах, зонах відпочинку (СПА, фітнес, басейн), територіях ділової активності (переговірні кімнати, зали для конференцій, бізнес-центр) – встановлюються екрани.

    Дисплеї різного розміру і типу монтуються всередину стін і меблів, декоруються в елементи інтер’єру або встановлюються у вигляді окремо розташованих інформаційних стендів і кіосків.

    Digital Signage (цифрові вивіски) – таку назву отримала ця технологія – простий, гнучкий, надійний, ефективний інструмент залучення й утримання уваги гостя до продуктів і послуг готелю.

    Гарний відеоролик, що рекламує затишну атмосферу і вишукану кухню ресторану готелю, за кілька секунд може вирішити долю романтичного або ділової вечері туриста або бізнесмена прямо біля стійки реєстрації.

    Поки гостя поселяють в номер, відвернути і захопити в потрібному напрямку його увагу можна за допомогою невеликої цифрової вивіски.

    Текстові та графічні оголошення, фотографії, слайди, відеоролики і природне живе відео з високою роздільною здатністю HD дозволяють створити привабливу і, що найголовніше, ненав’язливу рекламну кампанію усередині готелю.

    Цифрові вивіски покращують зв’язок з гостем, на відміну від традиційних маркетингових матеріалів цей процес може бути автоматизований для передачі потрібної інформації в потрібний час і в безліч місць одночасно. По суті, це один з ключових елементів системи CRM (від англ. Customer Relationship Management System – система управління взаємодією з клієнтами) для готелю.

    Корпоративна інформаційна система здатна вирішити відразу кілька важливих питань:

    – підвищення рівня продажів;

    – оптимізація маркетингових витрат;

    – поліпшення якості та швидкості обслуговування клієнтів і ряд інших.

    Вибір обладнання та його технічні особливості

    Цифровою вивіскою може стати і телевізор в номері, адже в тому і принадність цифрових інформаційних технологій, що засобом відображення може служити практично будь-який екран в готелі. За наявності достатніх засобів краще віддати перевагу спеціальним професійним моніторам, але, в принципі, для роботи годяться будь-які монітори, екрани, телевізори і навіть цифрові фоторамки.

    Випускаються практично всіма відомими світовими виробниками професійні монітори володіють рядом необхідних характеристик:

    • спеціальні яскраві екрани для можливості роботи в умовах високої освітленості і навіть прямих сонячних променів з антибликовим захистом;

    • низьке енергоспоживання і низьке виділення тепла дають відчутну економію на весь термін експлуатації і можливість внутрішнього монтажу;

    • висока надійність і гарантований термін служби більше 50 тисяч годин;

    • цифрова якість Full HD і різноманітні цифрові інтерфейси для гнучкості використання.

    Для початку роботи цифрової вивіски в місці установки потрібно мережу 220 V, провідний комп’ютерний порт (або Wi-Fi). Управління Digital Signage не вимагає попереднього проведення спеціальних тренінгів для співробітників готелю. Воно здійснюється через стандартний веб-портал за допомогою простого інтерфейсу користувача з будь-якого комп’ютера або смартфона, що має доступ в Інтернет. Набір графічних шаблонів легко і просто дозволить створити оголошення, задати час і період його трансляції на тому чи іншому дисплеї, як тільки стане відома інформація про місце і дату події.

    hotel_4

    Digital Signage з успіхом можуть використовуватися в готелі як покажчики і таблички для інформування гостей про повсякденні або разових заходах (наприклад – про час сніданку в ресторані, місце і час проведення прес-конференцій тощо).

    Варто один раз внести інформацію, поставити відмітку «транслювати постійно», задати часовий проміжок, скажімо, з 7:00 до 9:00, зазначити перелік панелей, і інформація про захід транслюватиметься автоматично. У Digital Signage є проста й ефективна технічна можливість налаштувати всі або вибрані інформаційні панелі під потреби певного клієнта. Мова йде про так звані прапори пріоритету.

    Приміром, один з ключових корпоративних або VIP-клієнтів забронював готель для свого заходу. На трансляцію їх рекламного матеріалу, логотипу та контенту можна встановити прапор високого пріоритету (high priority) на певний період часу. Завантажуємо контент VIP-клієнта через веб-портал, і всі вивіски в готелі будуть «танцювати під дудку» цього клієнта, всі покажчики будуть інформувати про потрібну йому подію. При цьому решта вмісту Digital Signage відступає на задній план. Але як тільки клієнт поїхав (час, вказаний у графіку, вийшов), все автоматично повернеться на своє місце. Крім іншого, це відмінна можливість для готелю заробляти на додаткових послугах.

    BlogwallНе менш важливою особливістю цифрових вивісок є можливість завантаження веб-контенту. Це одна з найпотужніших в плані інформативності функцій даної технології, яка дозволить гостю не відчувати себе відірваним від світу на час перебування в готелі. Курси валют, погода в світі, місті і регіоні, розклад рейсів усіх видів транспорту, стрічка світових і місцевих новин – ресурси світової павутини можуть відображатися онлайн на дисплеях в готелі за заздалегідь заданим сценарієм і розкладом упереміж з інформаційними та рекламними оголошеннями.

    Інформація на цифрові вивіски надходить з Інтернету автоматично за допомогою RSS або XML технології. Отельеру залишається тільки підібрати шаблон оформлення екрана з наявного набору. Скажу більше, те ж саме може відображатися на екранах телевізорів і навіть на дисплеях сучасних цифрових телефонів в номері.

    Коли ж немає необхідності транслювати спеціальний або рекламний контент, цифрові вивіски з успіхом можна використовувати для демонстрації відеороликів (HD video content) на повний екран або в будь-яких вікнах типу «картинка-в-картинці» (англ. PIP – Picture-in-Picture) спільно з банерами або текстовою інформацією. Можливості системи обмежені лише бажанням і творчістю. Цифрові вивіски працюють на імідж і бренд готелю невтомно, як самий відданий і щирий співробітник. Не менш важливою особливістю цифрових вивісок є можливість завантаження веб-контенту. Це одна з найпотужніших в плані інформативності функцій даної технології.

    Цифрові технології за допомогою програмних інтерфейсів дозволяють об’єднати весь рекламний і маркетинговий матеріал в єдине інформаційне поле готелю. Засобом відображення потрібної інформації виступають сайт і веб-портал готелі в Інтернеті, екран телевізора і дисплей IP телефону в номері, і навіть екран особистого ноутбука стають елементами інформаційного поля готелю. Вже сьогодні Digital Signage вміють працювати в єдиному комплексі CRM під управлінням системи PMS (Property Management System) готелю, спільно з системами IP телефонії та інтерактивного телебачення

     Джерело: “Премьер”

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи:


    About the Author

    Головний редактор Digital Signage UA Review до серпня 2017



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: